May 28

Առաջադրանք 5-Ուսումնական տարվա իմ ձեռքբերումները

1․Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում, Հյուսիսային դպրոցում: Կարող ես տեղադրել լուսանկարներ։

Ես շատ սիրում եմ իմ դպրոցի յուրաքանչյուր անկյուն, առավել ևս կանաչապատ այգիներն ու պուրակները:Նրանք չքնաղ են տարվա ամեն եղանակին:


2․Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմ՛իր այդ նախագծի մասին: Կցի՛ր նաև հղումը։

Շատ նախագծեր էին հետաքրքիր, սակայն ինձ ամենաշատը դուր եկավ հարցազրույցը, քանի որ թեման ազատ ընտրությամբ էր:

3․ Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։

Այս տարի կարդացել եմ «Եղեգնուհին» Ղազարոս Աղայանի,«Բարոն Մյունհաուզենի արկածները»Երիխ Ռասպեի,«Բարեկենդանը» Թումանյանի, «Փոքրիկ իշխանը» Անտուան դը Սենտ Էքզյուպերիի,Ջաննի Ռոդարիի պատմվածքները:

https://alenbabayan.edublogs.org/category/uncategorized/%d5%ab%d5%b4-%d5%a3%d6%80%d5%a1%d5%a4%d5%a1%d6%80%d5%a1%d5%b6%d5%a8/


4․ Ի՞նչ գիրք ես կարդում հիմա, գրի՛ր վերնագիրը, հեղինակի անունը։

Հիմա կարդում եմ «Թենթենի արկածները»Էրժեի գրած:


5․ Կազմի՛ր այս տարի սովորած բանաստեղծությունների ցանկը։ Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը:

«Վահագնի ծնունդը»,Համո Սահյանի «Ձկնիկն առվին խուտուտ տվեց․․․»,Համերգ,Հ. Թումանյան. Մոծակն ու մրջյունը,Հ. Թումանյանի «Երկու սև ամպ»,Իմ երգը Հովհաննես Թումանյան,Երջանիկ խրճիթը,Համո Սահյանի «Մշուշների շղարշի տակ…» ,Ավ․ Իսահակյանի «Գետակի վրա»:

Ամենասիրելիս է Համո Սահյանի «Ձկնիկն առվին խուտուտ տվեց․․․»
6․ Պատմիր ընկերոջդ մասին․ նկարագրի՛ր ու բնութագրի՛ր նրան։

Իմ ամենամոտ ընկերներն են Դանիիել Գյուլումյանը և Նվեր Հովհաննիսյանը:

Այսոր կպատմեմ Դանիիելի մասին

Դանիելը ունի սև աչք և ունք, սև մազեր:Նա բարի է և ընկերասեր:
7․Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Թվարկի՛ր, տեղադրի՛ր պատումներիդ հղումներն այդ ճամփորդություններից։

Մասնակցել եմ բոլոր ճամփորդություններին հաճույքով:

https://alenbabayan.edublogs.org/category/%d5%a1%d6%80%d5%b7%d5%a1%d5%be%d5%b6%d5%a5%d6%80/

https://alenbabayan.edublogs.org/category/%d5%b3%d5%a1%d5%b4%d6%83%d5%b8%d6%80%d5%a4%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6/

https://alenbabayan.edublogs.org/2023/04/19/%d5%a4%d5%a5%d5%ba%d5%ab-%d5%a7%d6%80%d5%a5%d5%a2%d5%b8%d6%82%d5%b6%d5%ab-%d5%a1%d5%b4%d6%80%d5%b8%d6%81-%d5%a9%d5%a1%d5%b6%d5%a3%d5%a1%d6%80%d5%a1%d5%b6/


8․ Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին։ Ի՞նչ դասընթաց ես ընտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել․․․

Ես ընտրել եմ բնագիտական գործունեությունը,ուսուցիչուհիս է ընկեր Անժելան :Մենք տնկում ենք բույսեր և ծաղիկներ,ստեղծում գեղեցիկ և խնամված միջավայր:


9․ Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում:

Դահուկներով չեմ սահել:
10․ Նշիր մեկ բան, որը քո այս տարվա ձեռքբերումն ես համարում։

Այս տարի մենք անցնում էինք հայրենագիտություն,որն էլ ես շատ սիրեցի:
11․Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը, տեղադրի՛ր այստեղ:


13․ Ավելացրո՛ւ քո հարցը․․․

Երբ է լինելու խաղաղություն ամբողջ աշխարհում:


Posted May 28, 2023 by Ալեն Բաբայան in category Մայրենի, Մայրենիի ստուգատես, uncategorized

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*