May 15

Նախապատրաստություն ճամփորդության

Վաղը մենք դասարանով գնալու ենք ճամփորդության դեպի Գառնի։Երևանից Գառնի 39,9կմ․ է, մեր ավտոբուսը կշարժվի 10։00, իսկ վերադարձը կլինի 16։00։ Մենք կայցելենք<<Գառնի Կրիստալլայն>>ջրերի գործարան։ Այնտեղ մենք տեսնելու ենք, թե ոնց են ջրերը լցվում շշերը, պիտակավորվում և, պատրաստվում վաճառքի։ Դրանից հետո մենք գնալու ենք Գառնու ձոր, որպեսզի տեսնենք Քարերի սիմֆոնիան ։Այն բնության հիասքանչ տեսարան է,հիշեցնում է երաժշտական գործիք-երգեհոն,ես նայեցի ինտերնետում;Կիրճում հոսում է Ազատ գետը։ Ես կտանեմ հեռադիտակ, որպեսզի հեռուները տեսնեմ,միգուցե կենդանիներ էլ երևան։ Վերցնելու եմ քիչ սնունդ և ջուր ,ախտահանման միջոցներ։ Ուսապարկիս մեջ կլինեն ձեռնոցներ և աղբի տոպրակ, որպեսզի ինչպես միշտ մաքրենք մեզ շրջապատող բնությունը։Դիտարկել եմ եղանակը և կարծես սպասվում է անձրև, ես կվերցնեմ տաք բաճկոն։ Առաջին անգամ եմ գնում այնտեղ և ինձ շատ հետաքրքիր է, լինելու, վստահ եմ։ Այնտեղ ես ընկերներիս հետ կխաղանք և, ինչպես միշտ ես բոլորին կծիծաղեցնեմ։Իմ ընկերների հետ մենք կհետևենք, որ ոչ ոք չկորչի և չշեղվի ճանապարհից։Սա էլ մեր քարտեզը՛


Posted May 15, 2022 by Ալեն Բաբայան in category Ճամփորդություն, uncategorized

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*